Vi är stolta över att samarbeta med många ledande företag för en enklare vardag

Vill du precis som vi skapa ett långsiktigt och lönsamt samarbete med era kunder? Har ni kunder som efterfrågar integrationer och automatisering men saknar resurser/kompetens att utveckla in-house? Vi erbjuder konsultation och systemutveckling för såväl standard som kundspecifika lösningar. Automatisera Mera's styrka och unikum ligger i dess spetskompetens inom API integrationer och har ett av Sveriges bredaste sortiment av integrationslösningar. Välkommen att ta kontakt för en förutsättningslös dialog om hur vi kan bidra till att ni lyckas!

,,

“Automatisera mera har sedan starten imponerat på oss genom ett grymt tempo på att ta fram nya appar med kvalite. Med ett seriöst och enkelt upplägg att komma igång ser vi att fler och fler kunder väljer att automatisera sin administration med deras appar. Aktörer som Automatisera mera är en väldigt viktig del av vårt erbjudande till alla våra kunder, de kompletterar vårt egna erbjudande och gör att kunden kan ha en effektiv administration oavsett vilka leverantörer våra kunder väljer för sin administration.”

Johan Widenberg
Partneransvarig
Fortnox
,,

“Som Business Developer på Visma Spcs AB så har det alltid varit en förmån att få samarbeta med Automatisera Mera och deras utvecklingsteam när det gäller integrationer till alla våra olika produkter. Vi har alltid fått professionell och bra service från Automatisera Mera kring frågor som rör våra gemensamma kunder och de kopplingar som de använder sig av för att effektivisera sin verksamhet”

Tobias Olsson
ISV Business Developer
Visma SPCS
,,

“Tack vare Automatisera Mera kan Starweb ta sig an e-handlare som annars legat utanför vår målgrupp kring diverse ERP-system och övriga kringsystem i e-handelns ekosystem. Automatisera Mera hjälper oss främst med specifika ERP-system och specifika leverantörer som vi annars inte hade hunnit automatisera, eller där det helt enkelt hade tagit för lång tid. Samarbetet fungerar bra med snabb respons och en löpande dialog kring nya önskemål från Starwebs e-handlare om integrationer till diverse system.”

Johan Lindstedt
VD
Starweb
,,

“Win Win Ekonomi AB är en modern redovisningsbyrå i Stockholm som använder och har använt Automatisera mera i flera år.   Det har blivit alltmer vanligt att driva e-handel och det är främst för dessa kunder som vi använder Automatisera mera som integrationspartner. Integrationerna hjälper oss att hålla redovisningen uppdaterad mer i realtid och vi får alltid snabb support om vi behöver hjälp. Främsta anledningen till att vi valt automatisera mera är att vi själva enkelt och smidigt kan sätta upp integrationerna och att utbudet på kopplingar är stort. När våra kunder växer och utvecklar sin affär så behöver vi inte tänka på att byta integrationspartner då de flesta stora plattformar och betallösningar stöds. Genom portalen ser vi alla kopplingar som är aktiva för ett unikt bolag och där kan vi även administrera bokföringsinställningar för respektive koppling. Att sköta redovisningen för en e-handlare kan verka komplext men med bra rutiner och systemuppsättningar går det att få till smidiga flöden som hjälper både redovisningskonsulter och ekonomiansvariga. I den föränderliga vardag vi lever i så behöver ekonomirapporterna vara uppdaterade för att smarta beslut ska kunna fattas därför rekommenderar vi alltid att använda integrationer i första hand för att inte på månadsbasis redovisa försäljning i efterhand. Vi är glada att ha Automatisera mera som partner vilket gör det enkelt för oss att använda teknik för redovisningen.”

Erica Rådling
Redovisningskonsult
Win Win ekonomi